13 oktober: Lezing Margriet Sitskoorn - opbrengst voor Hersenstichting

hersenontwikkeling bij kinderen

Neuropsycholoog en hoogleraar klinische neuropsychologie Margriet Sitskoorn zal op donderdagavond 13 oktober een interactieve lezing houden. Zij zal uitleggen hoe het kan dat we steeds kunnen ontwikkelen en wat hier (met name bij kinderen) voor nodig is. Zij zal  ingaan op het SUPERBREINGEHEIM, de 10 dingen die er voor zorgen dat de hersenen van kinderen goed ontwikkelen.

De opbrengst van deze avond is voor de hersenstichting. Deze benefitavond wordt georganiseerd naar aanleiding van het overlijden van ons lid Francis Deuss aan de zeldzame hersenziekte Creutzfeldt-Jakob. Het was haar wens dat we als club een activiteit zouden organiseren, waarvan de opbrengst ten goede zou komen aan de hersenstichting.

Komt u ook op 13 oktober 2022? Aanvang 20.00 uur, ontvangst vanaf 19.30 uur. Locatie Plaza 't Hooge Veer, Bredaseweg 375 in Tilburg. Toegang €29,50 per persoon.

U kunt hier uw komst aanmelden en betalen. Mocht u verhinderd zijn, maar het doel toch graag willen steunen, is het ook mogelijk om hier een donatie te doen.