Mooie opbrengst Ontbijtfilm

7.000 euro voor Stichting de Kinderen

Stichting de Kinderen zet zich in om kinderen die een zieke ouder hebben of een ouder hebben die overleden is, in contact te brengen met elkaar. Zo kunnen ze ervaringen delen en troost vinden bij elkaar, maar bovenal wil de stichting ontspanning bieden in moeilijke tijden.

De jaarlijkse ontbijtfilm, georganiseerd door Kiwanis Hart van Brabant, waarmee de fundraising wordt gedaan was weer een groot succes. Afgelopen zondag 26 november in de vroege ochtend verzamelden zich meer dan 100 sponsoren en particulieren in de Koepelhal in Tilburg. In de Koepelhal waar nu de 6e editie van de bijzondere kunstexpositie Biennale Brabant plaats vindt, werd tussen de kunst genoten van een ontbijt. Om vervolgens bij Pathé de speciaal voor dit evenement geselecteerde film 'Presque' te gaan bekijken.

Na de film hebben we als Kiwanis Hart van Brabant, de Tilburgse Stichting de Kinderen een cheque ter waarde van € 7000,00 overhandigd. Dit project was voorgedragen door ons medelid Brigit de Kort van wie wij helaas afgelopen voorjaar afscheid moesten nemen. Haar man Theo en hun dochters boden de cheque aan aan Susanne Elissen van Stichting de Kinderen.

We kijken terug op een hartverwarmende ochtend. Dank aan alle particulieren die een toegangskaart kochten en alle sponsoren die ons gesteund hebben.