Ontbijtfilm 2017 voor kinderen in India

Op zondag 8 oktober a.s. organiseert Kiwanisclub Tilburg Hart van Brabant haar jaarlijkse ontbijtfilm.

De opbrengst komt dit jaar ten goede aan Stichting Jabalpur India. Deze stichting is in 2002 opgericht met als doel educatieve ondersteuning te bieden aan diverse onderwijscentra in en rond de miljoenen stad Jabalpur in de deelstaat MadhyaPradesh (centraal India). Kinderen uit Indiase tribalgezinnen krijgen hier een kans om onderwijs te volgen waardoor zij een zelfstandig en enigszins onafhankelijk bestaan kunnen opbouwen. Dankzij de stichting krijgen thans zo’n 1.000 kinderen onderwijs die anders geen onderwijs zouden hebben genoten.

Daarnaast ondersteunt de stichting, samen met andere partners, al geruime tijd de opvang van jongens die zwerven in en rond het spoorwegstation in Jabalpur. Deze vaak erg jonge kinderen komen soms van heinde en verre moederziel alleen met de trein in Jabalpur aan. Voor deze jongens wordt voor onderdak, voeding, begeleiding en onderwijs gezorgd. Doordat een van de andere partners is weggevallen is er momenteel een acuut probleem voor de opvang van deze groep zwerfjongens. Kiwanis heeft zich het lot van deze zwerfjongens aangetrokken en daarom de opbrengst van de ontbijtfilm voor dit doel bestemd. Een sponsor heeft toegezegd de opbrengst van de ontbijtfilm te zullen verdubbelen. Meer weten over dit goede doel? http://www.jabalpur.nl

De ontbijtfilm is een mooie gelegenheid om - in goed gezelschap - op een zondagochtend eerst van een heerlijk ontbijt te genieten en vervolgens een mooie film te bekijken, waarbij u tegelijkertijd het goede doel steunt. Een kaartje kost € 39,50 (incl. btw). Een eenvoudig sponsorpakket met vermelding op de toegangskaarten en voorafgaand aan de film en twee toegangskaarten kost € 275,00 (excl. btw). U kunt hier een aanmeldformulier downloaden voor het bestellen van een los kaartje of om u aan te melden als sponsor.

Wij ontvangen u graag op zondag 8 oktober 2017 (van omstreeks 9.30 tot 13.30 uur)!

Wilt u meer informatie, neemt u dan contact op via het contactformulier op deze website.