Ontbijtfilm 2021

lekker ontbijt en fijne film voor het goeie doel

Ontbijtfilm 2021 (ontbijtfilm is uitverkocht, u kunt nog wel doneren!)

Kiwanisclub Tilburg Hart van Brabant nodigt u graag uit voor deelname aan onze traditionele ontbijtfilm, dit jaar op zondag 14 november.
De opbrengst van de editie van dit jaar komt ten goede aan Stichting Jarige Job, het project dat wij voor heel 2021 geadopteerd hebben.

In Nederland zijn er tienduizenden kinderen die hun verjaardag niet kunnen vieren, omdat er thuis geen geld voor is. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox t.w.v. €35,-. Hierin zit alles wat nodig is voor een echte verjaardag, thuis én op school!

Voor veel kinderen is een verjaardag met cadeaus, visite en trakteren op school vanzelfsprekend. Voor tienduizenden kinderen in Nederland is dit niet het geval. Zij kunnen hun verjaardag niet vieren, omdat er thuis te weinig of zelfs geen geld voor is. Op de mooiste dag van het jaar krijgen deze kinderen geen cadeautjes, hangen er geen slingers en ballonnen en kunnen zij niet trakteren op school. Uit schaamte melden ze zich soms zelf ziek. Stichting Jarige Job helpt deze kinderen door het geven van een verjaardagsbox, want ieder kind verdient een verjaardag!

Meer informatie over de ontbijtfilm;
De ontbijtfilm vindt plaats op zondag 14 november van 9.00 uur tot ca. 13.30 uur. Traditiegetrouw wordt gekozen voor een arthouse film met een lach en een traan. De keuze voor de film wordt binnenkort verwacht.
• Aanvang en locatie ontbijt 9.00 uur, Biënnale Tilburg | Koepelhal (NS-Plein,Tilburg)
• Filmlocatie Pathé Tilburg (Pieter Vreedeplein 174, Tilburg)
We sluiten af met een glaasje in de foyer van Pathé.
Een kaartje kost € 39,50 (inclusief btw). De kaarten zijn uitverkocht. U kunt nog wel doneren!  hier doneren.

Mogen wij op u rekenen?
de ontbijtfilmcommissie van Kiwanis Club Tilburg Hart van Brabant

Informatie over onze goede doelen vindt u op