Ontbijtfilm 2022

lekker ontbijt en fijne film voor goede doel

Ontbijtfilm 2022

Kiwanisclub Tilburg Hart van Brabant nodigt u graag uit voor deelname aan onze traditionele ontbijtfilm, dit jaar op zondag 13 november.

Dit jaar komt de opbrengst ten goede aan een project van Stichting Sterk Huis.

Sterk Huis werkt in Midden-Brabant en helpt mensen in bedreigende situaties, lastige thuissituaties en moeilijke periodes.

/imagecache/original/uploads/2022/10/clarissenklooster-bewerkt-1.pngZij maken zich letterlijk sterk om een werkproject te realiseren in het voormalige Clarissenklooster aan de Lange Nieuwstraat in Tilburg. Het doel is om een lunchroom te starten als leer/werk project voor kansarme jongeren.  Wij willen graag bijdragen aan de gewenste professionele keuken.

Meer informatie over de ontbijtfilm;
De ontbijtfilm vindt plaats op zondag 13 november van 9.00 uur tot ca. 13.30 uur. Traditiegetrouw wordt gekozen voor een arthouse film met een lach en een traan. De keuze voor de film wordt binnenkort verwacht.
• Aanvang en locatie ontbijt 9.00 uur, De Harmonie (Stationsstraat 26, Tilburg).
• Filmlocatie Pathé Tilburg (Pieter Vreedeplein 174, Tilburg)
We sluiten af met een glaasje in de foyer van Pathé.
Een kaartje kost € 39,50 (inclusief btw). U kunt ook doneren. U kunt hier kaarten bestellen en/of uw donatie doen. Per 7-11 kunt ua alleen nog wel een kaartje zonder ontbijt kopen of doneren. Mogen wij op u rekenen?

de ontbijtfilmcommissie van Kiwanis Club Tilburg Hart van Brabant