Recordopbrengst ontbijtfilm

voor Stichting Jarige Job

Op zondag 14 november hebben we ons jaarlijkse event, de ontbijtfilm,  gehouden. Het ontbijt startte ’s ochtends in de koepelhal in de prachtige ambiance van de Biënnale. Daarna verplaatste het gezelschap zich naar Pathe voor de film “un triomphe”. Voor het eerst was het event helemaal uitverkocht!

Doel van dit alles was om geld in te zamelen voor Stichting Jarige Job. En met succes. Dankzij de steun van alle sponsoren en losse kaartverkoop kon dit jaar een cheque uitgereikt worden met een recordbedrag van €17.000,--. Met dit prachtige bedrag kunnen bijna 500 kinderen die in armoede leven een verjaardagsbox ontvangen waardoor ook hun verjaardag een feestje kan worden!

Meer informatie over stichting Jarige Job kunt u vinden op de website: www.stichtingjarigejob.nl