Zondag 5 oktober - Ontbijtfilm 2014 - van harte uitgenodigd

Op zondag 5 oktober vindt alweer onze 17e Ontbijtfilm plaats. Het goede doel dat we dit keer ondersteunen is de stichting Muziekids.

Muziekids is een hartverwarmend en uniek initiatief. Speciaal opgezet voor kinderen tot 18 jaar, die de pech hebben om in een ziekenhuis te moeten verblijven. Stichting Muziekids realiseert in ziekenhuizen fantastische muziekstudio's om hen vele vormen van muziekbeleving te bieden. Kinderen worden in een heuse muziekstudio ontvangen waar zij muziek kunnen maken of beluisteren. Ze kunnen hun lievelingsmuziek beluisteren of zich even een popster wanen. Zo zorgt Muziekids dat zij pijn, verdriet en het gemis van thuis even vergeten, zodat hun verblijf aangenamer wordt. En dat alles onder professionele begeleiding 7 dagen per week! In Tilburg wordt momenteel gebouwd aan deze unieke muziekstudio. Ambassadeurs in heel Nederland zijn bekende artiesten binnen de muziekwereld. Voor het Elisabeth Ziekenhuis is dat de Tilburgse Guus Meeuwis. Op 20 mei heeft hij de studio geopend.
Met het Onbijtfilmproject wil Kiwanis Club Tilburg Hart van Brabant een financiële bijdrage leveren aan deze prachtige missie.

De ontbijtfilm vindt plaats op zondag 5 oktober a.s. van 9.00 uur tot ca. 13.30 uur. Het ontbijt wordt geserveerd in Villa de Vier Jaargetijden, Noordstraat 36, 5038 EJ Tilburg. Daarna wordt de film vertoond in een van de zalen van bioscoop Pathé Tilburg aan het Pieter Vreedeplein 174. We sluiten af met een glaasje en een hapje.

U kunt ons project steunen door sponsoring, een gift en/of een toegangskaart te kopen a € 39,50 per persoon. Kaarten kunnen worden besteld via kiwanishvb@gmail.com. Via dit e-mail adres kan ook nadere informatie over sponsoring worden aangevraagd. Giften kunnen worden overgemaakt op NL35 ABNA 0417 7960 99.